Taula de continguts

Kinect de Microsoft

Kinect Microsoft

El Kinect és un perifèric desenvolupat per Microsoft que es va llançar al mercat el 2010 per a la consola de videojocs Xbox 360. Aquesta innovadora tecnologia permetia als jugadors interactuar amb els jocs sense necessitat d'utilitzar comandaments o controladors tradicionals.

La història del Kinect es remunta a la dècada de 2000, quan Microsoft va començar a investigar en tecnologies de reconeixement de gestos i detecció de moviments. El seu objectiu era crear un sistema que permetés als jugadors controlar els jocs amb el seu propi cos, sense necessitat de cap dispositiu addicional.

El Kinect va ser llançat oficialment el 2010 i va causar una gran expectació en la indústria dels videojocs. El perifèric utilitzava una càmera RGB, un sensor de profunditat i un micròfon per capturar els moviments i les veus dels jugadors. Això permetia un seguiment precís dels moviments del cos, reconeixement de veu i fins i tot reconeixement facial.

El Kinect va oferir una nova forma d'interacció amb els jocs, proporcionant una experiència més immersiva i intuitiva. Els jugadors podien moure's, saltar, ballar i realitzar altres accions físiques per controlar els personatges del joc o interactuar amb l'entorn virtual.

Amb el temps, el Kinect va expandir-se més enllà dels videojocs. Es va utilitzar en aplicacions de salut, educació, simulació i altres àmbits. La seva tecnologia va ser adoptada per desenvolupadors de tot el món per crear experiències noves i innovadores.

No obstant això, malgrat la seva popularitat inicial, el Kinect va experimentar una disminució en l'interès del públic i les vendes. La seva compatibilitat amb la consola Xbox One va ser limitada i, finalment, Microsoft va deixar de fabricar-lo el 2017.

Tot i això, el Kinect va deixar un llegat significatiu en la indústria dels videojocs i la tecnologia de reconeixement de gestos. Va obrir noves possibilitats d'interacció i va mostrar el potencial de controlar els dispositius amb el cos i la veu. Encara avui, les seves innovacions continuen sent utilitzades i inspirant el desenvolupament de noves tecnologies d'interacció i entreteniment.

Característiques tècniques

Programació

Només entrar a la pàgina oficial de Kinect a Microsoft, ha avisen que és un projecte que ha finalitzat. Encara així, es proporcionen les eines necessàries i tots els tutorials que es van fer.

Kinect SDK

Pots aconseguir totes les eines necessàries que inclouen un client de Visual Studio Community gratuït amb totes les funcions, plantilles d'aplicacions universals, un editor de codi, un potent depurador, u emuladors de Windows Mobile, suport d'idiomes enriquits i molt més, tot llest per utilitzar-lo en producció.

Multimèdia

Escanejar en 3D amb el Xbox 360 Kinect:

Més informació


També et pot interessar:

2023/05/16 08:16Un món 2D
2023/05/17 07:52Un món 2D
2023/05/17 07:53Un món 2D
2023/08/18 07:08Un món 2D

Aquesta pàgina ha sigut visitada: Avui: 1 / Ahir: 2 Fins ara: 230